WI-ASS ČR je na špici vývoje a využití nejnovějších informačních technologií ve prospěch svých klientů. Různé nástroje internetu, intranetu a nejmodernějšího software přispívají ke komfortu, efektivitě a důvěře při poskytování služeb klientům. To vše při vědomí důležitosti osobního kontaktu s klienty, který je pro všechny pracovníky WI-ASS ČR prioritní.
WI-ASS ČR používá vlastní informační systém, který umožňuje účinně spravovat veškeré údaje o klientech a jejich pojištění. Díky online přístupu k informacím jsou pracovníkům WI-ASS ČR vždy k dispozici aktuální informace o:
- pojistných smlouvách
- škodách
- komunikaci týkající se pojištění daného klienta
- partnerských pojišťovnách apod.
Informační systém je kontinuálně udržován a vylepšován kolegy z vlastního oddělení vývoje.
Klienti WI-ASS ČR mohou pracovat s těmito informace pomocí webového extranetu Contact.renomia. Jeho prostřednictvím mají přístup ke všem důležitým informacím o svém pojištění, např.:
- přehled pojistných smluv
- kontakty na členy týmu WI-ASS ČR, který spravuje pojistný program
- informace o splatnosti pojistného
- stav vyřízenosti pojistných událostí
- možnost hlášení pojistných událostí
- statistické přehledy (např. škody, informace k flotile vozidel) apod.
Součástí Contact.renomia jsou i informace o legislativě v pojišťovnictví, pojistných podmínkách jednotlivých pojistitelů či zajímavé informace z trhu.
Samozřejmostí všech našich technologií je důraz na maximální bezpečnost, kterou zaručují nadstandardní opatření používaná renomovanými finančními institucemi.